Brandfirm logo
NL EN
Jorien van der Weerd

"Brandfirm weet hoe je successen moet vieren, en dit doen we oprecht en met elkaar."

In gesprek met Jorien van der Weerd

Lees verder

Jorien werkt sinds april 2021 bij Brandfirm als CRO-specialist. Samen met Omar heeft ze sinds het begin hard gewerkt aan het oprichten van het CRO-team en met succes. Inmiddels telt het team al 5 koppen en vele mooie klanten. Jorien's specialisme ligt naast conversie optimalisatie ook bij e-mailmarketing.

Hoe ziet een werkdag er voor jou uit? 

Ik ga lekker op de fiets naar werk en start dan op met een koffietje. Ik begin meestal vroeg, omdat ik een ochtendmens ben. Ik start dan met m’n mails en het lezen van updates. Vervolgens hebben we iedere dag om 9 uur de huddle. Samen met het team checken we even in hoe het gaat en wat er op de planning staat voor die dag.

Natuurlijk is niet iedere dag precies hetzelfde, maar na de huddle heb ik vaak wat calls met klanten op de agenda staan. Verder analyseer ik experimenten die live staan en voer ik andere werkzaamheden uit. In de pauze staat er een heerlijke lunch klaar en maak ik vaak een rondje in het parkje buiten. De middagen kunnen verschillen, maar regelmatig ga ik langs bij klanten voor een fysieke meeting om bij te praten en plannen te maken. Terug op kantoor maak rond ik dan m’n laatste werkzaamheden af en spring ik op m’n fiets naar huis.

Jorien

Wat is je leukste herinnering bij Brandfirm?

De allerleukste herinnering is natuurlijk de workation in Thailand. Voordat ik bij Brandfirm ging werken, dacht ik altijd: “Dat verhaal van Bali zal wel.” Maar zodra ik bij Brandfirm ging werken en alle verhalen hoorden, werd ik steeds meer nieuwsgierig. In mijn eerste jaar konden we door Corona nog niet naar Bali, maar toen het nieuws gedropt werd dat we naar Thailand gingen, kon ik niet meer wachten. Nu is het inmiddels een hele bijzondere ervaring die niemand mij meer kan afpakken.

"Voordat ik bij Brandfirm ging werken, dacht ik altijd: Dat verhaal van Bali zal wel.”

Naast dit enorme hoogtepunt zijn er ontzettend veel leuke momenten. Het zijn vooral de enorm verrassende, spontane momenten die ontstaan bij dit bedrijf waar ik van geniet. Iedereen gaat altijd vol enthousiasme en blijheid mee in het moment.

Je werkt nu 1 jaar bij Brandfirm, wat heeft je het meest verrast?

De mentaliteit en cultuur van Brandfirm hebben me het meest verrast. We werken keihard, maar vieren volop de successen die we behalen. En dat doen we niet tijdens een suffe, geforceerde vrijmibo. Brandfirm weet hoe je successen moet vieren, en dit doen we oprecht en met elkaar.

Ik ervaar echt dat iedereen in het bedrijf wordt gezien en wordt gewaardeerd. Dat zorgt er ook voor dat medewerkers net dat stapje meer willen zetten. We krijgen veel vrijheid en dat zie je terug in de hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Dat maakt het werken op Koh Samui of Bali ook mogelijk: er wordt hard gewerkt, ook al zitten we in een vakantieoord.

Hoe zou je de relatie met klanten beschrijven?

Goed! Met de ene klant heb je natuurlijk een betere band als met de andere. Maar de relatie is altijd goed. Professionaliteit wordt gecombineerd met gezelligheid en een grapje tussendoor. 

Hoe blijf je jezelf uitdagen bij Brandfirm?

Er komen nog altijd veel dingen op m’n pad die ik nog niet eerder heb gedaan. Het CRO-team bestaat nog maar net, waardoor we veel nadenken over de structuren en visie van het team voor de toekomst. Dat is echt leuk om mee bezig te zijn. Het houdt het uitdagend en ik leer er veel van! 

Solliciteer direct

We helpen je graag verder.

Wil jij ook verder komen met je carrière?

Bart

"Kom verder: staat bij ons niet alleen voor de groei van klanten, maar ook voor jouw persoonlijke groei."