Conversie optimalisatie

Conversies zijn graadmeters voor je online succes. Voor je online succes is het dus cruciaal om steeds meer conversies te krijgen. Met Conversie optimalisatie kunnen wij dit realiseren. Victor de Vos, CRO Specialist bij Brandfirm

Voordelen van Brandfirm.

Een negatieve uitkomst van een A/B test bestaat niet, je leert
ervan en neemt het mee in de volgende test.

Laat Victor je informeren over de mogelijkheden die Conversie
optimalisatie voor jou te bieden heeft.


  • euro35

    ROI garantie: Als we een project aannemen, verdienen we onszelf dubbel en dwars terug. Gegarandeerd.


  • first-aid

    Gratis eerste Consult om groeipotentie te beoordelen.


  • science33

    Wetenschappelijke methode voor meer leads en sales met evenveel bezoekers.


  • avatar23

    Werk met een absolute top expert op het vlak van conversie optimalisatie.

Google Analytics Analyse

Als de data eenmaal correct binnenkomen, graven wij grondig in het Google Analytics account om de onderste steen boven te krijgen. Wij analyseren waar de problemen op je site zich bevinden. Het waarom halen we vervolgens uit een andere onderzoeksmethode.

User tests

We geven een lijst met taken aan testers. Wij observeren de testers en ontdekken zo wat ze verkeerd begrijpen of verkeerd interpreteren op je site. We kijken ook welke informatie voor hen ontbreekt om te kunnen converteren, hoe ze met de site omgaan, welke fouten ze maken, etc.

Expert review

Wij evalueren je site aan de hand van conversie optimalisatie, usability principes en best practices. We bekijken elke pagina en je site wordt uitgebreid getoetst op gebruiksvriendelijkheid.

Formulier analyse

Formulieren (of check-outs) zijn een cruciaal onderdeel voor je conversies. Wij analyseren welke velden van je formulieren problemen veroorzaken, waar in het formulier mensen afhaken, waar ze veel fouten maken, etc.

Clickmaps

Waar klikken mensen op jouw site? Clickmaps geven een goed beeld van populaire elementen op je site. Zo kun je ontdekken dat ze op elementen klikken die helemaal niet aanklikbaar zijn. Of dat ze overal klikken behalve daar waar jij zou willen dat ze klikken.

Heatmaps

We gebruiken heatmaps om te ontdekken welke zones van elke pagina het meest gezien worden. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de belangrijkste informatie zeker in die zones staat.

Scrollmaps

Met behulp van scrollmaps kunnen we zien tot waar je bezoekers scrollen. Staat je belangrijkste informatie bijvoorbeeld onder het punt waar de meeste bezoekers scrollen, dan weten we dat dit moet worden aangepakt.

Enquête bij je klanten

Wij stellen vragen aan recente klanten om meer inzicht te krijgen in je doelgroep. Wie zijn ze? Waarom hebben ze voor je gekozen? Wat waren hun frustraties op je site?

Enquête bij je bezoekers

We vragen bezoekers van je site om te weten te komen welke informatie voor hen ontbreekt op de site om een beslissing te kunnen nemen, wat hen tegenhoudt om te kopen, etc.

Interview klantenservice

Als je een klantenservice hebt, interviewen we een medewerker die rechtstreeks contact heeft met je klanten. Wat zeggen je klanten over je bedrijf en je site? Wat zijn hun frustraties? Wat vinden ze goed?

Analyse live-chat

Als je een live chat op je site hebt, analyseren we de gesprekken die zijn gevoerd. Zo komen we te weten wat de belangrijkste vragen zijn waar je klanten mee zitten. En met die inzichten kunnen we je site beter maken.

Referenties

Hostnet

Brandfirm heeft ons erg goed geholpen om onze positie in de zoekresult . . . Lees verder
Willem Jan Rutgers / E-commerce Manager Hostnet

LevaLeva

Brandfirm stroopt de mouwen op en levert concrete resultaten. Ze commu . . . Lees verder
Jacob van Duijn / Eigenaar Levaleva.nl

Mentaal Beter

Samen met Brandfirm zijn wij in staat om de processen rondom SEO te op . . . Lees verder
Rodney Pikaar / Marketing Manager Mentaal Beter

DAAN auctions

Vandaag de dag gebruiken de meeste mensen Google om te vinden wat ze z . . . Lees verder
Joel Bijlmer / Online Manager DAAN auctions

Benieuwd wat Brandfirm voor jou kan betekenen?