Brandfirm logo
NL EN

Kom verder met TikTok adverteren

Wil je jongeren bereiken met jouw merk? Dan is het adverteren op TikTok een slimme zet. Dit kanaal is pas sinds kort in Nederland maar heeft nu al 3,5 miljoen Nederlandse gebruikers. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van TikTok voor jouw bedrijf? Vraag dan de gratis analyse aan.

Gratis TikTok analyse

Krijg inzicht in de kansen van TikTok voor je bedrijf.

Wat kan jij van ons verwachten?

  • Een uitgebreide gratis TikTok analyse van je huidige site performance
  • Nooit een standaardmethode, maar een strategie op maat voor jouw bedrijf
  • Biweekly calls en maandelijkse rapportage van resultaten en kansen
  • Structuur in samenwerking, waarbij de focus en doelen helder zijn
  • Hoge kwaliteit TikTok diensten van experts die constant streven naar verbetering
  • Vriendelijke, snelle en proactieve communicatie waar je wat aan hebt
  • Sterke focus op jouw bedrijfsgroei en niet alleen op losse online marketingkanalen
  • Kort samengevat: wij zijn de online marketingafdeling van jouw bedrijf

Waarom is het belangrijk?

TikTok heeft nog maar net ons land bereikt, maar is nu al een van de grote social media kanalen onder kinderen en jongeren. Het aantal gebruikers is op dit moment al flink met 3,5 miljoen Nederlanders en kent nog steeds een stijgende lijn: dat is positief voor jou als adverteerder! Het is bij TikTok mogelijk om op verschillende manieren te adverteren. Zo kan je bijvoorbeeld bereik kopen via fullscreen advertenties en pre-roll advertenties. Op TikTok kan er getarget worden op basis van leeftijd en locatie, zo kun jij jouw ideale doelgroep bereiken. TikTok heeft het overigens als doel gesteld om ook gedrag en interesse in de toekomst mee te nemen in de target mogelijkheden.

Wil jij een jonge doelgroep bereiken? Dan is TikTok adverteren ideaal.

Hoe ziet de samenwerking met ons eruit?

Het fundament

Aan de hand van de analyse, gaan we kijken welke onderdelen we zo snel mogelijk kunnen oppakken. Daarnaast kijken we naar de doelen en naar welke uitingen er in de advertenties gebruikt gaan worden.

Doelgroep bepalen

De tweede stap is het bepalen van de doelgroep. De doelgroep van TikTok is vrij concreet. Het is daarom belangrijk om hier niet te veel van af te wijken.

Strategie uitwerken

Wanneer de doelgroep is bepaald, gaan we kijken naar de behoeftes van de doelgroep. Wat wil jouw doelgroep zien? Wat vindt de doelgroep interessant? Hoe komen wij zo goed mogelijk in contact met de doelgroep?

Mediacreatie

We maken vervolgens onderscheid in de verschillende soorten media. Denk aan foto’s, teksten of video’s. Het is belangrijk om maatwerk media voor de verschillende campagnes en uitingen in te zetten.

Inrichten van de campagnes

De verschillende campagnes worden ingericht. Daarna worden ze gecontroleerd. Voor livegang lopen we uiteraard de campagne een keer door aan de hand van het script.

Inrichten van de metingen

Wanneer we de metingen optimaal inrichten, weten we welke TikTok campagne goed presteert en waar er verbeterpunten liggen. Dat vormt de basis voor de optimalisaties.

Optimaliseren

Na livegang gaan we in sprints van een maand het resultaat van de campagne optimaliseren. We sturen op duidelijker targets en maken daarnaast de resultaten zo goed mogelijk inzichtelijk.

Guus, Sabine en Rachelle

Accreditaties & awards.

We werken graag voor groeibedrijven die fors willen versnellen. Daar zijn we aantoonbaar bedreven in en worden we in erkend.

Samenwerken met meer dan 80 groeibedrijven.

We werken graag voor groeibedrijven die samen met ons fors willen versnellen. Dit type bedrijf is namelijk precies op een punt aanbeland waar onze online marketingdiensten écht het verschil kunnen maken.

  • Young Ones logo
  • Nationale Vacaturebank logo
  • Payt logo
  • DPG media logo
  • DIKS logo
  • Secrid logo

Ontdek hoe je verder komt met je bedrijf.

Remco

"We analyseren je website en lopende campagnes. En dat doen we grondig."

Neem contact met ons op

We helpen je graag verder.