Menu

Conversie Specialist

  • Amsterdam
  • 40 uur
  • Medior/Senior

Over de functie

Ben jij een medior / senior conversie specialist? Wij bieden een heel toffe kans! Tot nu toe hebben we altijd samengewerkt met partners voor CRO. Middels deze functie en jouw specialisme willen we CRO inhouse halen als integraal onderdeel van de marketingstrategie voor klanten.

Bali 2018

Wat ga je doen?

CRO analyses maken:

Zie je meteen verbeteringen zodra de homepage is geladen? Of is misschien de laadtijd al de eerste verbetering die je noteert? De start van een CRO samenwerking is meestal een uitgebreide analyse waarin data, theorie en usertesting samenkomen tot een sterk plan om het conversiepercentage te verbeteren.

Periodieke A/B tests initiëren:

Continu verbeteren. Dat is het doel! Middels periodieke A/B tests ga jij ervoor zorgen dat iedere maand de conversie van onze klanten verbetert. Voor het opzetten van A/B tests heb je toegang tot de benodigde tools en een inhouse design- en development team

Customer journey schetsen:

Aan het begin van een redesign moet goed nagedacht worden over de customer journey. Jij ondersteunt het team met waardevolle inzichten waardoor onze ontwikkelingen nog sterker worden.

Conversie optimalisatie dienst inrichten:

Wij hebben een eager klantenbestand bestaande uit bedrijven die sterk willen groeien. Dit klantenbestand zal de basis zijn voor jou om de conversie optimalisatie uit te rollen. We hebben grote ambities voor CRO dus veel creativiteit en drive is een vereiste.

Nieuwe CRO strategieën uitwerken:

Hoe kan Voice bijdragen aan de conversie? En zijn chatbots al goed genoeg om bezoekers sneller te laten converteren? Hoe kunnen wij conversational design verankeren binnen Brandfirm? De ontwikkeling van CRO binnen Brandfirm is een van je belangrijkste taken. Dit houdt dus ook in dat je constant bezig bent met de laatste trends.

Ben jij de juiste persoon voor
deze vacature?
Solliciteer nu

Wij vragen:

Jij beschikt over een afgeronde HBO/WO opleiding en hebt minimaal 3 jaar (bij voorkeur meer) ervaring met Conversie Optimalisatie
Je hebt passie voor digital marketing en in het bijzonder hoe je websites en webshops beter kunt maken
Ervaren met één of meerdere van de volgende pakketten: Visual Website Optimizer (VWO), Optimizely en/of SiteSpect
Je kan uit data uitdagingen formuleren die je op creatieve wijze weet op te lossen
Kennis van HTML/CSS, jQuery, Javascript, Webanalytics en Sketch
Kennis van User Experience, Usability en Persuasion
De ervaring om de juiste beslissing te maken met het budget van de klant
De ambitie en de drive om te groeien
Aantoonbare ervaring d.m.v. portfolio

Wat bieden wij jou?

Wat bieden wij jou? Bij Brandfirm denken we graag in positieve sferen. Work hard, play hard zeggen we altijd. Hieronder enkele voorbeelden.

Een goed salaris
Ruimte om jezelf te ontwikkelen
Een kantoor op een prima locatie met heerlijk uitzicht
Ongekend goede sfeer met legendarische feesten
Eén maand per jaar werken wij op Bali (ja, je leest het goed)
Een uitdagende functie in een snelgroeiend bedrijf.
25 redenen om te werken bij Brandfirm.

Jij wilt deze baan

Dat is heel mooi! We hebben je nodig. Solliciteer direct via het onderstaande formulier of stuur je sollicitatie naar info@brandfirm.nl t.a.v. Christiaan Pol. Hopelijk zien we je snel op de Weesperstraat in Amsterdam!

Is dit net niet de vacature die past bij jouw specialiteit? Bekijk dan onze andere openstaande vacatures of stuur een open sollicitatie.

Bekijk alle vacatures

  • Solliciteer nu!

    Laat jouw gegevens achter en wij nemen z.s.m.
    contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.